Pages

zaterdag 31 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #5: Stampin' Up! ~ Tie Dyed


Lieve allemaal, het is de laatste dag van 2016 en dus ook mijn laatste kaartje van het jaar! Ik wil jullie langs deze weg heel erg bedanken voor jullie bezoekjes en reacties. Dat maakt dat ik afgelopen jaar met heel veel plezier mijn kaartjes heb gedeeld hier op mijn blog. Ik hoop dat volgend jaar natuurlijk met hetzelfde enthousiasme te kunnen doen. En dan nu het kaartje van vandaag...

Ik vond het leuk om de laatste kaart van het jaar in het teken van nieuwjaar te laten staan dus heb ik hiervoor de set It's a Celebration gebruikt. Weet dat na 4 januari deze set niet meer verkrijgbaar zal zijn! Wil je hem nog bestellen mail dan voor 3 januari want dat is de dag dat de laatste verzamelbestelling met spulletjes uit de sale de deur uit gaat. 


Om het vuurwerk op de achtergrond te maken heb ik de set Tie Dyed gebruikt. Deze set heb ik al eerder gebruikt voor <dit> kaartje en ook <deze>. Ik vind dit echt een gave set. Zo op het eerste oog denk je misschien wat moet ik ermee maar de mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje!

1 opmerking:

Ingen zei

Erg leuk Carmen. Zo zie je maar weer dat je heel veel sets voor heel veel verschillende doeleinden kunt gebruiken.