Pages

zondag 18 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #18: Stampin' Up! ~ Tasty Trucks


Hej hallo allemaal! Wat een heerlijke luie zondag! Vandaag lekker uitgeslapen en lekker geknutseld. Heb jij ook zo'n lekker dagje gehad? Ik hoop van wel! Het kaartje van vandaag...


Voor de kaart van vandaag heb ik weer gebruik gemaakt van het DSP Cupcakes & Carousels. Ik ben er over uit...ook een heel veelzijdig blokje. Mooie kleuren combi's die te gebruiken zijn bij verschillende stijlen. Zoals je ziet is het DSP ook met een cute afdrukje heel erg leuk. Ik heb het gecombineerd met Whisper White en dat gaat ook prima! De stempel komt uit de set Tasty Trucks. Deze set staat in de speciale Sale-a-Bration brochure. Tijdens Sale-a-Bration kun je bij elke €60 die je besteed een gratis artikel uit de brochure uitkiezen. Deze sets zijn zijn niet te koop, je kunt ze dus alleen gratis uitkiezen.


De set Tasty Trucks bestaat uit een Food Truck die je kunt omtoveren tot verschillende eetgelegenheden. Cupcakes, Hotdogs en ijsjes. Daarnaast bestaat de set uit een aantal geinige teksten. En de vlaggetjes komen uit een bundel die ik al had, Celebrate Today. 

Ik heb de truck ingekleurd met de nieuwe Watercolor Pencils. Wat werken deze fijn! Heb je gezien dat ik op 27 januari een workshop geef met deze potloden? Kijk bij evenementen in de zijbalk als je interesse hebt.

Ik wens je een hele fijne zondag verder en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: