Pages

dinsdag 13 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #23: Stampin' Up! ~ Tie Dyed Stamp Set


Goedemorgen! Vandaag weer een kaartje met de Tie Dyed stempelset. Ik heb gisteren hele leuke reacties gekregen. Super bedankt daarvoor! En ik ben nog een beetje gaan Googlen en in de stoffen industrie heb ik super mooie t-shirts en tassen gezien die met deze techniek gemaakt worden. Echt de moeite waard voor inspiratie. Maar goed, snel naar de kaart van vandaag...

Ik heb een beetje dezelfde kleuren als van gisteren gekozen maar dit keer gestempeld met de spiraal combinatie. Echt een super leuke vorm waar ook weer veel mee mogelijk is. De tekst is uit de set Suite Sentiments. Deze is gemaakt om te combineren met alle nieuw uitgebrachte Suits (complete lijnen). Ik ben gek op teksten dus deze stond sowieso op mijn lijstje. Ik vond deze tekst wel leuk combineren omdat de achtergrond toch een soort van rommelig is.


En natuurlijk kon ik het niet laten om wat 'dash' toe te voegen aan mijn kaart. Hiervoor heb ik wat pareltjes, garen en sequins gebruikt. Verder heb ik de spettertjes gebruikt uit de set Timeless Textures.

Graag herinner ik je er aan dat het vandaag de laatste dag is om je kerst bestelling te plaatsten. Heb je die waanzinnige koopjes al gezien? Alle bestellingen die ik vandaag om 18.00 uur in mijn mailbox heb worden nog geleverd voor de kerstdagen. Doe je mee met deze verzamelbestelling dan betaal je geen verzendkosten. Als je een online bestelling plaats, gebruik dan de hostesscode S9FYDPXA. Ik stuur je dan een extraatje!

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je weer snel te zien voor een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: