Pages

donderdag 8 december 2016

Spring/Summer Catalog Countdown #28: Stampin' Up! ~ Happy Celebration


Goedemorgen! Ben je vandaag een beetje happy? Ik hoop van wel! Mijn dag kan nu al niet meer stuk na het spelen van deze nieuwe set Happy Celebration. Het is een set met grote teksten dus perfect voor kaartjes die snel klaar moeten zijn. Het voordeel van grote teksten is dat je kaart niet veel versiering nodig heeft maar je kunt je boodschap helemaal uitlichten doordat deze het focale punt is van je kaar. Gauw naar de kaart van vandaag...
Qua kleuren ben ik eigenlijk een beetje in dezelfde tinten gebleven als gisteren. Ja, een beetje gemakzuchtig ben ik wel hahaha! Maar deze stoere verjaardagskaart kon wel wat felle tintjes gebruiken. Een bijpassend product van deze stempelset is de Celebrations Duo Textured Impressions Embossing Folders (hele mond vol). Beiden verkrijgbaar vanaf 4 januari! De Embossing Folders zijn helemaal te gek! Ze geven geen verhoogd effect maar diepte. Klik <hier> voor een filmpje over deze waanzinnige Embossing Folders.


Terwijl ik de tips uit het filmpje uitprobeerde  kwam ik er achter dat je met je stempels ook de 'kissing technique' kon toepassen. Als je de kwast streep over de letters stempelt dan ontstaat er een negatief die je weer perfect kunt gebruiken voor een andere kaart. Wat een lol! En inderdaad, ook dit aspect maakt dat deze stempelset voor mij er echt uitspringt qua veelzijdigheid. Daarnaast is hij super te combineren met de spetters en vegen sets die ik al heb. Ik ben helemaal blij!


Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien voor een volgend berichtje!

2 opmerkingen:

Relinde Scheepers zei

Prachtig.ik heb hem nagemaakt!

Carmen zei

Hi Relinde,
Dat is een mooi compliment! Dank je wel!