Pages

donderdag 29 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #7: Stampin' Up! ~ Oh so Succulent


Hey hallo daar! Een hele goedemorgen. Het kan nog net! Vandaag ben ik er iets vroeger bij. Ik had al een ideetje in mijn hoofd dus hoefde ik het alleen maar uit te werken. Achteraf bleek het toch een beetje een gepuzzel, maar goed. Snel naar de kaart van vandaag...

Ik ben gek op Shaped Cards, kaartjes met een speciale vorm. Maar omdat ik helemaal niet goed ben in uittekenen, uitmeten etc. ben ik altijd blij dat ik weer een handig hulpmiddel vind. Voor deze kaart heb ik weer een template gebruikt van Dutch Doobadoo. Het enige wat je hoeft te doen is met potlood te traceren en uitknippen. Een schort is altijd handig als je in de tuin werkt want in de zakken kun je van alles kwijt.

Voor de versiering heb ik de Oh So Succulent Bundel (verkrijgbaar vanaf 4 januari) en Gift from the Garden gebruikt. Ik wilde een tuin thema gebruiken voor de kaart van vandaag en de Suite (hele serie) Oh So Succulent is daar uitermate geschikt voor. Ik ben wel van de vetplantjes (geen groene vingers hahaha).  En die accessoires vond ik in de set Gift from the Garden. 


In de binnenkant heb ik een zakje zaadjes gedaan en aan de linkerkant heb ik een stuk Whisper White cardstock geplakt voor mijn boodschap en dat heb ik nog versiert met de laarsjes. Ik vond het super leuk om deze kaart te maken en heb nu alweer een nieuw idee voor een kook- en bakthema want ook in de keuken gebruik je natuurlijk een schort.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje.

Geen opmerkingen: