Pages

zondag 4 december 2016

Spring/Summer Catalog Countdown #32: Stampin' Up! ~ Dragonfly Dreams


Hey hallo! Was jij ook zo vroeg vanochtend? Voor mijn gevoel is het midden in de nacht! Wat wordt het laat licht! Daar wordt je niet echt vrolijk van als je een kaartje wilt fotograferen. Toch maar weer de daglamp tevoorschijn gehaald. Helaas kon ik dit keer niet voorkomen dat er hier en daar wat overbelichting is in mijn foto's, excuses daarvoor!


Vandaag het ik de complete Dragonfly Bundle gebruikt in combinatie met de Gorgeous Grunge stempelset. Ken je hem nog? Deze super set met spetters en vegen kunnen echt niet ontbreken in je collectie! Binnen no-time heb je de perfecte achtergrond! Ik heb de grote spetters en klodders afgedrukt met Blushing Bride inkt en kleine spettertjes met Shara Sand inkt op WhisperWhite Cardstock. Daarna heb ik de libellen uitgestanst uit Sahara Sand Cardstock. De tekst is afgedrukt met Soft Suede inkt op een strookje van 1,5 cm waar ik vervolgens een banner van heb geknipt. Onder de tekst heb ik wat Metallic Thread gedrapeerd en heb de kaart afgemaakt met wat sequins voor wat extra 'dash'.


Vervolgens heb ik het panel bevestigd op een basis van Thick Whisper White Cardstock met Dimensionals. Als ik werk met kleur-op-kleur dan creëer ik altijd wat extra demensie door het geheel verhoogd op te brengen.

Nou dit was een snel en simpel kaartje voor de zondag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje. Hele gezellige zondag!


Geen opmerkingen: