Pages

dinsdag 20 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #16: Stampin' Up! ~ Balloon Adventures


Hallo allemaal! Wat was het koud vandaag he! Eigenlijk weer voor een winterkaart maar ik heb toch gekozen voor iets warmers. Toch weer een verjaardagskaartje. Maar wel een hele leuke in combinatie met spulletjes die ik al heb en waar ik toch ook heel erg blij mee ben. De kleurtjes? Ja, ik weet niet of dit de laatste kleur is dat ik deze combi gebruik hoor! Deze keer Smoky Slate erbij.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik denk dat Stampin' Up! een van de merken is wat het allerbeste producten op elkaar afstemt. Dat kon je zien aan eerdere voorbeelden maar de producten die ik vandaag heb gebruikt vallen echt in de categorie 'coordination'. 


Het uitgangspunt voor deze kaart is confetti. Hiervoor heb ik de Confetti Embossing Folder voor gebruikt. De mal heeft in het midden een ovaal waar de Stitched Shaped framelits super leuk bij past. De teksten komen uit de Balloon Adventures set en stansjes komen uit de Balloon Pop-Up Thinlits Dies. Zei ik Pop-Up Thinlits? Yep! En daar hebben we er al een hele leuke set van, de Party Pop-Up Thinlits (jaarlijkse catalogus blz 194). En kijk! De confetti komt weer helemaal terug in de stans en het stempeltje uit de balloon Adventures stempelset.


Ik bedoel... Als dat niet combineren is? Hoe cool is het om de spulletjes die je al hebt op deze manier uit te breiden? En zeg nou eerlijk, feest is een thema waar je altijd wel een kaartje voor kan gebruiken toch?

Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: