Pages

maandag 12 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #24: Stampin' Up! ~ Tie Dyed


Goedemorgen! Het is weer maandag. De start van een nieuwe week. Lekker weekend gehad? Ik ben helemaal bijgetankt voor de komende week. Heb wat opgeruimd op mijn bureau, de nieuwe catalogus nog een paar keer doorgebladerd en gekeken naar de spulletjes die ik nog heb liggen. En zodoende vond ik een interessant stempel setje voor de kaart van vandaag.

De set Tie Dyed is misschien een set waarvan je zou denken...hmmmm. Maar ik vond hem al gelijk interessant voor het maken van achtergronden. Tie Dye is een techniek die je ook veel ziet in de stoffen branche en hoewel ik niet echt een goede definitie ervan heb kunnen vinden heeft het te maken met kleuren in elkaar over laten lopen. Gewoon Tie Dye...


De set is een two-step set. Je bouwt dus een afbeelding op uit meerdere stempelafdrukken. Deze bestaat uit twee stempels. Er is ook nog een spiraal en een hart. Leuk om te gebruiken met felle kleuren. Omdat de set beste een stoer uiterlijk heeft zou je in de eerste instantie voor het gebruik voor mannenkaarten denken. Maar ik zag er ook iets in van de natuur en heb dus de Dragonfly Dreams erbij gecombineerd. Zo'n achtergrond heeft niet echt veel nodig en ik heb de kaart dan ook eenvoudig gehouden om de achtergrond goed uit te laten komen. Erg leuke set moet ik zeggen!

Nou, dit was het weer voor vandaag. Ik wens je een gezellige dag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.



1 opmerking:

Ingen zei

wat een prachtige kaart Carmen.