Pages

vrijdag 9 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #27: Vintage Vrijdag


Heeeej hallo! Het is weer vrijdag! Ik zeg het geloof ik elke week maar wat vliegt de week voorbij he! Op dag 30 van mijn catalogus countdown een kaartje met een vintage look. Voor deze kaart heb ik gewerkt met de stempelset Special Reason en de bijpassende stansen uit de set Stylish Stems. Helemaal te gek weer! Dit is ook weer zo'n set waar goed over nagedacht is en past precies in mijn straatje. Niet alleen qua stijl maar de bubdel is super super veelzijdig! Check even het <filmpje> zodat je ziet wat de mogelijkheden zijn! Ik ben heeeeel enthousiast!


Ik heb een hele eenvoudige kaart gemaakt omdat ik de uitgestanste bloem, de focus wilde laten zijn. Wat is die prachtig! De bloemetjes en de blaadjes heb ik eerst afgedrukt en daarna uitgestanst. En ja, je hebt het goed gezien! Om de blaadjes zit geen wit randje als je ze stanst. Ze komen nu echt super uit. Verder heb ik natuurlijk de set Timeless Textures gebruikt, whats new!


De tekstjes zijn zo geschreven dat er voor zowel de binnen- als buitenkant van de kaart een tekstje is en ze zijn van zo'n formaat dat ze leuk passen op labels maar ook op een kleine maat kaart.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje!



Geen opmerkingen: