Pages

woensdag 14 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #22: Stampin' Up! ~ Balloon Adventures


Hej hallo! Misschien ben ik iets later dan normaal maar het is woensdag en dan heb ik bijna altijd een workshop bij mijn thuis. En omdat ik vanochtend nog het e.e.a. daarvoor moest voorbereiden (tafel dekken, projectjes zoeken, koffie halen...) moest ik het knutselen met nieuwe spulletjes even uitstellen tot na de middag. Dus gaan we snel naar de kaart van vandaag...


De kleurtjes die ik deze keer heb gekozen komen eigenlijk uit de papierlijn Party Animal. Nou ben ik op z'n tijd wel fan van felle kleurtjes maar ik heb Tangerine Tango hier vervangen voor Coral Calypso. Ook een hele leuke combi, al zeg ik het zelf. Het DSP is vaak een inspiratiebron van kleuren en al spelende ontstaan vaak hele nieuwe combi's.


Ik heb vandaag een aantal sets met elkaar gecombineerd. En ik hoor je denken...alweer ballonnen. Nou, deze stempels zijn wel heel bijzonder hoor! Want naast de bijpassende stansen passen deze ballonnetjes precies in de Balloon Bouquet pons. Ja daar is over nagedacht hoor! En ik ben blij want zo heb ik toch een mooie aanvulling voor de ballonnen die ik al heb en kan ik straks eindeloos combineren. Een ander voorbeeld van de Balloon Adventures vindt je <hier>.

De Happy Celebration stempels en bijpassende embossingfolders vond ik zo leuk en wilde deze toch echt nog een keer gebruiken. Dit keer heb ik de tekst Celebrate gedebossed (omgekeerd geembost). Wat een gaaf effect, ik blijf het leuk vinden.

Dat was de kaart van vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: