Pages

maandag 5 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #31: Dragonfly Dreams/ Watercolor Wings


Goedemorgen! Lekker weekend gehad? Hier is alles heel fijn en gezellig verlopen. Vandaag weer de start van een nieuwe week. Heb net mijn man uitgezwaaid die de hele week in Engeland werkt en ik ga zo alles in orde maken voor de kleine jongen die vandaag Sinterklaas op school viert. Maar eerst de kaart van vandaag.


Gelukkig hoef ik niet weer uit te leggen dat het licht op dit moment niet optimaal is. Ik ga echt proberen om mijn kaart van morgen vanmiddag te maken en te fotograferen. Voor deze kaart ben ik aan de gang gegaan met de achtergrond stempels van de set Dragonfly Dream. Deze geinige druppeltjes kunnen als achtergrond dienen voor van alles. Vanwege de watercolor look heb ik ze gecombineerd met de Watercolor Wings. Die vlinders blijven ook mooi he! Ik vind de libellen echt een aanvulling op de sets die ik al had.


Voor deze kaart heb ik de Note Cards and Envelopes genomen. Het formaat van de kaart is klein (8,9 x 12,7 cm). Soms is het nodig om het formaat van de kaart aan te passen aan de maat van de stempels. En deze zijn wat kleiner. Niet al te veel versiering, gewoon een makkelijk kaartje eigenlijk net als gisteren.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: