Pages

vrijdag 16 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #20: Vintage Vrijdag ~ Dragonfly Dreams Trifold


Goedemorgen! Weer het einde van de week! Ik heb vanmorgen 1-op-1 workshop gehad, de laatste workshop van het jaar. Straks nog even snel door het huis en de boodschapjes maar dan begint het weekend voor mij. Zin in!!! Laten we snel kijken naar de kaart van vandaag...


Om het model van de kaart heb ik gebruik gemaakt van een template van Dutch Doobadoo. Omdat ik niet zo van het snijden en meten ben gebruik ik graag deze templates omdat ze het voor mij makkelijker maken om zo'n kaart te maken. Het werkt heel makkelijk, je trekt de lijnen over en rilt en snijdt dan gewoon met de Stampin' Trimmer.


Voor de versiering heb gebruik gemaakt van het Cupcake & Carousels Designers Series Paper en de Dragonfly Dreams stempelset, die beide verkrijgbaar zijn vanaf 4 januari. Het DSP heeft een hele mooie vintage look hetgeen dus super bruikbaar is voor mijn vrijdag item. De randjes van de grote panels heb ik gesponsd met Crumb Cake inkt.

De binnenkanten staan aangegeven op de mal zodat het makkelijk is om de kaart te bekleden. Ik heb ervoor gekozen om lekker te scrappen, dat was ook alweer een tijdje geleden.


Daarna heb ik de libel gestempeld en de rest van de libellen uitgestanst. En omdat de teksten zo mooi bij elkaar passen heb ik gekozen om alle drie te gebruiken. Het vormt zo een mooi geheel. Hier en daar heb ik wat pareltjes geplakt voor wat extra dash. Ik vind het geheel best leuk geworden. Vooral de kleurencombi vind ik heel erg leuk en dit zal dus zeker niet de laatste keer zijn dat ik hem gebruik.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je binnenkort weer te zien voor een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

Jan Musselman zei

This card is amazing!! Thank you so much for posting it. I will enjoy trying to emulate your beautiful design.

Relinde Scheepers zei

prachtige kaart