Pages

donderdag 22 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #14: Stampin' Up! ~ Timeless Tags


Een hele goede morgen! Vandaag heb ik een snel en makkelijk kaartje gemaakt met een set die ik heel graag wilde gebruiken. Ik ben gek op tags voor aan zakjes en cadeautjes maar op kaartjes gebruik ik ze ook graag...


Voor de achtergrond heb ik de Fluttering Embossing Folder gebruikt. Met deze vlinders blijf je in de stijl van de tag. Een ge-emboste achtergrond zorgt voor veel versiering en daarna heeft de kaart niet veel meer nodig.


De tag heb ik uitgestanst en daarna heb ik de vlindertjes uit de tag gestanst. Super cute vindt je niet. De tekst komt uit de bijpassende stempelset. De vlinder heb ik afgedrukt en uitgeponst. Timeless Tags is een veelzijdige set waar ik nog wel even zoet mee ben denk ik.

Ik wens je een gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: