Pages

zaterdag 24 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #12: Stampin' Up! ~ So in Love


Een hele goede avond op deze kerstavond!  Zijn jullie aan het genieten van gezelligheid? Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zus. Zij is vandaag 50 geworden. En voor haar heb ik een kraft bag versierd. In de kraft bag zit een cadeaukaart.

De achtergrond van Very Vanilla cardstock heb ik bestempeld met de set So in Love. Van de bijpassende stansenset heb ik een belly band gemaakt. Daarna heb ik het zakje dicht gemaakt met een knijper waaronder ik wat pallet-lint heb gedaan. Uiteraard heb ik haar leeftijd ook gestempeld en dit heb ik gedaan met de Alphabet Labeler stempelset. Ik hoop dat ze iets leuks gaat uitzoeken voor haar Parfum- en Beautybon!


Ik wens je een hele gezellige avond verder. En voor morgen alvast een vrolijk kerstfeest! Ik hoop je snel te zien bij een volgend blogberichtje. 

Geen opmerkingen: