Pages

zaterdag 17 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #19: Stampin' Up! ~ Cupcakes & Carousels


Goedemorgen allemaal! Vandaag een beetje Old School scrappen op mijn blog. Na gisteren had ik eigenlijk de smaak een beetje te pakken en besloot ik vanmorgen om de andere kant van het DSP te gebruiken. Cupcakes & Carousels vraagt eigenlijk wel om een cupcake thema...


Voor deze kaart heb ik de kleuren in het papier een beetje aangepast. Ik heb Soft Suede gebruikt voor de basis hetgeen een zachte look geeft aan de kaart. Daarnaast heb ik Crumb Cake gebruikt als oplegkaartje, dat vond ik er leuk bij passen.

Voor de versiering heb ik de uitgestanste Stitched Shaped circles een beetje opgeruwd en gesponst. Ik heb het DSP lekker gescheurd hier en daar om het oude effect een beetje kracht bij te zetten. De Cupcake komt uit de set Sweet Cupcake en is opgebouwd uit de kleuren So Saffron, Peekaboo Peach en Coral Calypso.


De tekst kom uit de nieuwe set Suit Sentiments, gave tekst en een gaaf lettertype. En als laatste heb ik een nieuwe doilie gebruikt. Die zijn mooi maar ook heel bruikbaar omdat de ene kant Whisper White is en de andere kant Very Vanilla.

Dit was het voor vandaag! Ik wens je een gele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: