Pages

maandag 19 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #17: Stampin' Up! ~ Sealed with Love Bundle


Hey hallo! Je bent nog laat op! Ja ik ook! Ik ben namelijk bezig met het maken van kleine cadeautjes voor mijn trouwe klantjes. En het is ook echt klein maar wel met heel veel plezier gemaakt. 


Voor de verpakkingen heb ik bovenstaande kleuren cardstock gebruikt. Ik heb gestanst met het hart uit de Love Notes Framelits Dies. Super leuke stansen! Hartjes, envelopjes... Ach alles wat je nodig hebt voor leuke post! En de stempelset Sealed with Love maakt het helemaal af. De tekst komt uit deze set en deze heb ik uitgeponst met de Classic label Punch.


Het cadeautje is ingepakt in een Cellophane Bag van 5,1 x 20,3 cm (heb wel een stukje afgeknipt). Vervolgens heb ik van een strookje Coral Calypso Cardstock een label gemaakt met behulp van het stansje uit de Love Notes Framelits Dies.


Verder heb ik de cadeautjes iets gevarieerd zodat niet iedereen hetzelfde krijgt. Wat was dit leuk om te doen! Ik ben benieuwd hoe met het vindt. Wat er inzit? Dat blijft nog even een verrassing...

Ik wens je een gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: