Pages

donderdag 15 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #21: Stampin' Up! ~ Balloon Adventures


Heej hallo! Daar ben ik dan toch nog op dag 21 van de catalogus countdown. Weetje, ik dacht gewoon dat het niet meer zou gaan lukken! Ik zat vanochtend te knutselen maar het wilde gewoon niet. Het leek me leuk om met de tekst te gebruiken voor een nieuwjaarskaart. Natuurlijk is hij ontworpen als verjaardagstekst bij de set Balloon Adventures maar aangezien ik meer uit een set wil halen kwam dit idee in mijn hoofd.


Ik heb eerst de cijfers uit de set Number of Years gestempeld en daarna de tekst er overheen gestempeld met Memento. Daarna heb ik de open tekst ingekleurd met Stampin' Write Markers. Daarna heb ik net zo lang gezocht tot ik een klein tekstje vond met 'Happy New Year' die ik heb afgedrukt in Emerlad Envy en daarna uitgeponst met de Classic Label Punch.


De kaart heb ik afgemaakt met Washi Tape uit de suite Party Animal, lintje en Enamel Shapes. Nou, dat was het kaartje van vandaag. Ik hoop je snel weer te zien bij een nieuw berichtje.

Geen opmerkingen: