Pages

zondag 11 december 2016

Spring/ Summer Calalog Countdown #25: Stampin' Up! ~ Custom Tee


Goedemorgen! Het kan nog net geloof ik. Vandaag een rustig dagje gepland. Ik ben begonnen met freubelen en omdat de set van gisteren er nog lag heb ik een meisjes variant gemaakt. Voor de achtergrond heb ik de techniek 'Maskeren' gebruikt. Dit is een mask met allerlei cijfertjes en die vond ik heel leuk voor verjaardagskaarten en bijvoorbeeld nieuwjaar. Deze mask vond ik toen ik laatst op het Creaweekend stond en hij is van Dutch Doobadoo.


Omdat het een meisjeskaart is heb ik er een lekker zoet geheel van gemaakt. Ja, ik hou wel van de typische meisjeskaarten hahaha! Meer over de techniek Maskeren vindt je <hier>. Ik was afgelopen woensdag al aan de slag met deze techniek omdat ik meedoe met de Stamping Techniques 101 Bloghop. 


Verder heb ik de kaart versierd met rondjes die ik heb gestanst met de Stiched Shaped stansen. En het t-shirtje met sjerp (is die niet eeeeenig!) is uit de set Custom Tee. Kortom, ik heb weer veel lol gehad met het toepassen van deze techniek en het werken met de bundel.

Ik wens je een hele fijne zondag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

Maartje zei

Je meidenversie is tof! Mooi geheel. Stoer en lief, daar hou ik van :)