Pages

dinsdag 6 december 2016

Spring/Summer Catalog Countdown #30: Stampin' Up ~ Balloon Adventures


Een hele goede morgen! Wat is het koud he! Ik ben geneigd om een winter kaart te maken maar het is toch een verjaardagskaart geworden. Maar dan wel in mijn favoriete winter kleurencombi!

Ik heb gekozen voor de nieuwe verhaardagsset Balloon Adventures! Dit is echt een gave set joh! Het bestaat uit een bundel met stempels en stansen. De stansen kun je los gebruiken maar passen ook helemaal bij de stempels. 

 

Met de stansen heb je de mogelijkheid om een Pop-Up kaart te maken. De Pop-Up heb ik uitgesneden met behulp van de Bigshot waarna ik de ballonnetjes heb bestempeld en gecombineerd met een ballon stansje. De randjes zijn versierd met slingertjes die mijn erg bekend voorkomen uit de jaarlijkse catalogus. Dat wordt weer heerlijk combineren!


En zo ziet dan de binnenkant van de kaart eruit. Zoals je ziet blijft hij mooi staan. Met de teksten kun je verschillende combinaties maken. Je zou denken dat is nou de zoveelste ballonnen set he? Nou, ik kan je vertellen dat deze set echt een aanvulling is op wat je al hebt! En dat zul je de komende tijd zien als ik weer een voorbeeldje maak.

Hele fijne dag en ik hoop je weer snel te zien bij een volgend blogberichtje!


1 opmerking:

Mary Rodgers zei

Thanks for sharing your card.... I CASE'd it for my hostess club and they loved it!.