Pages

zondag 1 januari 2017

Spring/ Summer Catalog Countdown #4: Stampin' Up! ~ Sweet Home


Een hele goede avond! Het is de eerste dag van het jaar. Langs deze weg wil ik jullie allemaal een heel gezellig, gelukkig en gezond 2017 toewensen. We gaan er samen weer een goed jaar van maken! Ik heb er zin in! En aan het begin van het jaar heb ik een kaartje gemaakt voor een vriendinnetje die net is verhuisd.

Vandaag de aandacht voor de set Sweet Home. Deze set ken je natuurlijk al uit de herfts/winter catalogus. Maar ik kan je vertellen dat deze super leuke set volgend seizoen nog verkrijgbaar zal zijn. Maaarrrrrr... Deze set is t/m 3 januari nog verkrijgbaar als bundel met een korting van 10% op de totaalprijs. Na 3 januari kun je de stempels en stansen alleen los bestellen. Was je nog aan het twijfelen? Ik plaats op 3 januari een extra verzamelbestelling.


Een andere set waar ik je nog echt even op wil wijzen voordat hij niet meer verkrijgbaar is, is de set Ghoulish Grunge. Met deze set heb ik het blokken motief of het huisje gestempeld. Check even de volledige stempelset in de lijst met materialen. Hij bestaat uit een aantal goede stempels om achtergronden mee te maken.

Verder heb ik de set Sheltering Tree gebruikt voor de boom en gras en de label uit de set So Detailed Thinlits Dies. De label stans bestaat uit hele schattige hartjes die in principe afval zijn maar ik heb deze bewaard en opgeplakt. De bovenkant van de label heb ik afgesneden en opgeplakt aan de bovenkant van de kaart. De tekst komt uit de set Happy Celebrations die vanaf 4 januari verkrijgbaar is.

Nou, dit was de kaart van vandaag. Hele fijne avond en ik hoop je snel weer te zien bij een volgende blogberichtje!

Geen opmerkingen: