Pages

zondag 25 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #11: Stampin' Up! ~ Lift me Up


Goedemorgen! Ik wens jullie allen een heel vrolijk kerstfeest! Heb je vandaag iets leuks op de planning? Lekker genieten van vrienden en familie? Een gezellig etentje? Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt! Ik ga straks naar mijn schoonfamilie en de rest van de dag vieren we met het gezin. Maar eerst de kaart van vandaag...


Voor de kaart van vandaag heb ik een combinatie gevonden van twee stempelsets. Als eerste heb ik de set Lift me Up gebruikt welke vanaf 4 januari te verkrijgen is. En als tweede heb ik gekozen voor de set Over the Rainbow. Ik vond deze set wel heel leuk passen bij de luchtballon. In de eerste plaats het zonnetje en de wolkjes en daarna om de leuke tekst. 


De zon heb ik afgedrukt met So Saffron inkt en de wolkjes met Soft Sky. Ik heb voor het stempelen van de wolkjes ook gebruik gemaakt van de afstempel techniek, dat zijn de lichtere wolkjes. Daarna heb ik de luchtballon gestanst en de losse delen om de balloon kleur te geven heb ik gestanst uit Coral Calypso en Peekaboo Peach. De tekst in de Stitched Shaped cirkel komt uit Over the Rainbow en de tekst in de banner komt weer uit de set Lift me Up. Dit is eigenlijk een verjaardagstekst maar wilde alleen dit zinnetje hebben dus heb ik hiervoor de 'happy birthday' afgeplakt met blauwe Scotch Tape, beinkt, het tape verwijderd van de stampel en de tekst afgedrukt. Delen van tekststempels gebruiken maakt dat je ze voor meerdere thema's kan gebruiken. Ik vind het geheel heel leuk bij elkaar passen in ieder geval.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: