Pages

maandag 26 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #10: Stampin' Up! ~ So in Love Bundle


Hey hallo! Wat gaat de tijd toch snel als het gezellig is! Zo is hier ook de kerst voorbij gevlogen! Vandaag hebben we rustig aan gedaan en zijn daarna naar Tilburg gegaan om bij mijn zus te eten. Het was reuze gezellig en dan is het snel laat. Dus snel het kaartje van vandaag...



Vandaag heb ik weer gekozen voor de roze/paars kleurencombinatie. Blijft mooi! Deze set had ik nog niet even opgeruimd nadat ik het cadeauzakje had gemaakt omdat ik toch nog wat wilde maken met de stansen. Wat zijn deze prachtig gedetailleerd zeg! Deze zijn weer heel anders dan de set Detailed Floral Thinlits maar toch zag ik iets waardoor ik ze met elkaar kan combineren. Ik ben dus aan de slag gegaan met beide bundels.


Ik heb de mooie lange tekst gebruikt voor de voorkant in combinatie met de bloem uit de So in Love Bundle. De bloem heb ik afgedrukt met Rich Razzleberry inkt en vervolgens ingekleurd met dezelfde kleur Watercolor Pencils. Omdat de teksten uit de set Floral Phrases zijn ontworpen om zowel op de buitenkant als binnenkant van de kaart te gebruiken heb ik de binnenkant ook bestempeld met bloemen.


Ik ben zo dol op bloemen! De bundle So in Love is een mooie aanvulling op wat ik al had maar ik kan me voorstellen dat het ook een mooie set is als je nog geen gedetailleerde stansen hebt aangeschaft. De set is vanaf 4 januari verkrijgbaar en als je zowel de stempelset So in Love en de stansen set So Detailed Thinlits Dies koopt dan krijg je 10% korting op de totaalprijs.

Hele fijne avond en ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: