Pages

donderdag 1 december 2016

Spring/Summer Catalog Countdown #35: Stampin' Up! ~ Lift me Up


Een hele goede morgen! Ik ben er vanochtend heeeeel vroeg bij! Vandaag start de eindejaarssale bij Stampin' Up! en de preorder periode. Dit is een periode voorafgaand aan het live gaan van de nieuwe catalogus waarbij demonstratrices spulletjes uit de nieuwe catalogus mogen bestellen. Dat is altijd zooooo spannend! Bestelling geplaatst, nieuwsbrief de deur uit... (ontvang jij hem nog niet? Geef je op in de zijbalk!). Ook voor de nieuwe voorjaar/zomer catalogus heb ik weer de intentie om af te gaan tellen met regelmatig een nieuw kaartje. Zo krijg je een idee van welke nieuwe sets er gaan komen maar ook hoe ze eventueel een aanvulling kunnen zijn op de spulletjes die je nu al hebt. En misschien zitten er wel hele vernieuwende sets bij! Gauw naar het kaartje van vandaag!


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van bovenstaande kleurencombi. Super fris!!! Ik kan me niet herinneren wanneer ik bijvoorbeeld So Saffron heb gebruikt! Ik vind dit een super leuke combi, geïnspireerd door de suite Cupcakes & Carousels. Ik moet eerlijk bekennen dat het zo in de vroege ochtend erg moeilijk fotograferen is!

De set Lift me Up is een super leuke set met luchtballonnen en super coole teksten. De bijpassende set met stansen maakt dat je oneindig veel mogelijkheden hebt voor je projecten. Toch zat de tekst er niet bij die ik nodig had om mijn gevoel van vandaag te beschrijven dus heb ik die zelf gemaakt met de Alphabet Labeler stempelset. Het zonnetje heb ik geponst met de 1 3/4" pons.

Vanaf vandaag voor jullie dus mooie koopjes in de eindejaarssale! Kijk op mijn website en klik door naar SHOP NOW voor het actuele aanbod. Ik ben er van overtuigd dat bepaalde dingen snel zullen gaan. Ook bij deze actie geldt weer op=op maar ik ga mijn stinkende best voor je doen als je een bestelling bij me plaatst.


Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje! Tot gauw!

Geen opmerkingen: