Pages

vrijdag 23 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #13: Stampin' Up! ~ Beautiful You


Hallo allemaal! Wat een drukte he zo voor de kerst! Man, man, man... er is geen doorkomen aan bij de winkels. Ik ben vandaag op pas gegaan voor het cadeau voor zoonlief en dat was geen pretje. Nog gauw wat kaartjes geschreven voor de mensen waar ik een kaart van heb ontvangen, had er net genoeg. Ik neem me elk jaar voor om kerstkaartjes te maken maar het worden stiekem toch weer nieuwjaarskaarten (bloos bloos). Maar goed, het is vandaag Vintage Vrijdag dus snel naar de kaart van vandaag...



Ik geef direct toe dat deze kaart in de categorie Quick & Easy valt i.v.m. de tijd. Ik moet zeggen dat ik heel graag met de set Beautiful You wilde werken. Ik hou heel erg van dit soort tekeningen. Je vindt deze set op bladzijde 24 van de Voorjaar/Zomer catalogus en is vanaf 4 januari verkrijgbaar. Op deze zelfde pagina staan onze nieuwe Watercolor Pencils. Super leuk om mee te werken. 


Ik heb de dame ingekleurd met heel weinig Early Espresso, de hoed met Bermuda Bay en het jurkje met wil. Deze heb ik niet geblend. Het tafereeltje heb ik gestempeld met de set High Tide. Die volgeltjes zijn super er passen bij veel stempels. De randen zijn gespronst met Soft Suede inkt. En als laatste heb ik de dame in de branding van het strand gezet met de zee achtergrond. De tekst is gestempeld met Soft Suede inkt en de rest met Early Espresso. Een hele eenvoudige kaart met een eenvoudige layout maar ik ben er best tevreden over.

Ik wens je een fijne avond en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje!

1 opmerking:

Yvonne zei

Hoi Carmen, wat een prachtige kaart! Net als alle andere kaarten, die je al met de nieuwe spulletjes hebt gemaakt. Heel inspirerend...
Ik wens jullie hele fijne dagen met elkaar en een mooi en creatief nieuwjaar! Liefs Yvonne