Pages

woensdag 3 mei 2017

Stamping Techniques 101: Thumping


Hej hallo! Het is de eerste woensdag van de maand en dat betekent de maandelijkse bloghop voor Stamping Techniques 101. Deze maand is de technique Thumping. Thumping is een super leuke en makkelijke techniek waarbij je een verbluffend resultaat kunt creëren met inkt en Stampin' Write markers. Bekijk <hier> de instructie video van mijn college France Martin. En dit zijn mijn kaartjes geworden.


Naast het feit dat ik vandaag meedoe met de bloghop is het ook dag 3 van de Catalog Countdown. En vandaag heb ik gekozen voor de kleurencombinatie Fresh Fig, Berry Burst en Powder Pink. De Dragonfly Dreams stempelset is opgenomen in de nieuwe catalogus en daar ben ik heel erg blij mee. Want ik vind deze set echt heel erg mooi!


Bij deze kaart heb ik de libel beinkt met Powder Pink en heb ik de Thumping techniek toegepast met de Stampin' Write Markers in de kleuren Fresh Figg en Berry Burst. Super leuk om te doen! En heel gemakkelijk eigenlijk.


En terwijl ik bezig was wilde ik toch nog eens kijken hoe het effect zou uitpakken op een achtergrond. Hiervoor heb ik de balletjes stempel genomen en geïnkt met Powder Pink inkt en daarna de Thumping techniek weer toegepast met de Fresh Figg en Berry Burst Stampin' Write marker. Ik heb de stempel twee keer afgedrukt en tussentijds schoongemaakt. Vervolgens heb ik de libelle uitgestanst met de bijpassende stansenset.
De embellishments heb ik voor beide kaarten gekleurd met een Sharpie marker.

De kaarten hebben een maat van 10 x 10 cm. De basis is Fresh Figg. Daarop komt een kaartje van Berry Burst cardstock van 9,5 x 9,5 cm en het Whisper White cardstock heeft een maar van 9 x 9 cm.

Hop snel verder naar mijn collega Heike die dit keer ook weer iets heel leuks heeft gemaakt met de Thumping techniek. Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje waarbij we weer een dag dichterbij de catalogus release zullen zijn.


Deelnemende collega's:
Carmen Morris (ikzelf)

1 opmerking:

Sandi MacIver zei

and you tried the dragon fly stamp as well, turned out beautifully, and I absolutely LOVE your square cards, just beautiful