Pages

dinsdag 23 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #23: Stampin' Up! ~ Colorful Seasons


Goedemorgen! Ooooh wat was het vandaag een race tegen de klok. En tot overmaat van ramp is het een hele uitdaging om mijn berichtje te publiceren. Nou ja, niks aan te doen!

Voor de kaart van vandaag heb ik mijn inspiratie gehaald uit de verpakking van een thee die ik graag drink. Ja ik drink ook wel eens thee hoor! Toen ik de Colorful Seasons zag herkende ik gelijk de verpakking van de thee en wist dat ik hier een kaart mee wilde maken. En met de schattige template voor het theezakje van Dutch Doobadoo was mijn idee compleet.


Hoewel de kleuren in het theezakje niet overeenkomen met de Stampin' Up! kleuren die ik heb, heb ik toch een kleurencombi gevonden die ik mooi vond. Rich Razzleberry, Powder Pink en Lemon Lime Twist. Het DSP komt uit de Color Theory Paper Stack/


En dit is dan het totale plaatje. Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Ik wens je een hele zonnige en gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Ja! Nu is je bericht goed zichtbaar! gelukkig, want dit berichtje is ook echt weer de moeite waard om te bekijken. Kijk nou hoe mooi dit weer is! Het begint al met de kleurencombinatie. Ge-wel-dig! En dan inderdaad dat theezakje... (Uh??...dacht ik meteen; Carmen en thee? Haha). Ik moest echt even goed kijken hoor. Dacht dat je het theezakje zelf gestempeld had. This is really a perfect match. Je gebruikte sentiment past ook perfect bij de naam van de thee. Nou ja, je merkt het al wel. Ik ben weer heel enthousiast over je creatie. En dat is meteen ook wel antwoord op je vraag misschien; bij het zien van dit soort creaties, krijg ik ook meteen zin om mijn spullen te pakken en te gaan knutselen. Wat het dan gaat worden? Dat zie ik dan wel weer. Maar alleen al de juiste mood om ervoor te gaan zitten, is vaak al genoeg. Fijne dag!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat mooi is dit, leuk met dat theezakje in envelopje.