Pages

dinsdag 2 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #2: Stampin' Up! ~ Fresh Florals


Heej hallo! Vandaag weer een kaartje met een van de nieuwe In Color 2017-2019 kleuren. Vandaag de Berry Burst. Ik moet eerlijk bekennen dat van de 5 deze toch wel mijn favoriet is. Het is een mooie donker roze kleur die ook weer prachtig combineert met de Powder Pink van gisteren.


Deze kaart is een lang model van 10,5 x 17,5 cm. Ik vind deze maat echt super leuk vooral als ik wat grotere teksten wil gebruiken. De tekst heb ik gemaakt met behulp van een stamping tool. Ik heb eerst de tekst afgedrukt met Powder Pink. Vervolgens met Blushing Bride waarbij ik de onderkant heb weg geveegd met een droog babydoekje. Daarna heb ik dit herhaald met de Berry Burst. Je krijgt dan een mooi kleur verloop.

Daarna heb ik de tekst uitgestanst met een Stitched Shapes Framelit. Het geschulpte randje komt uit de Layering Circles Framelits. Het Whisper White cardstock heb ik ge-embost met de Sparkle embossingfolder die opnieuw is opgenomen in de nieuwe catalogus. Het DSP komt uit de Fresh Floral DSP Stack.

Het strikje heb ik gemaakt met Solid Baker's Twine. Helaas is deze kleur alleen nog verkrijgbaar zo lang de voorraad strekt in de Retired List. Als je van kleur coƶrdinatie houdt dan raad ik je aan om een kijkje te nemen! Veel embellishments tegen aantrekkelijke prijsjes verkrijgbaar.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je morgen weer te zien. Ik doe morgen mee met de maandelijkse bloghop van Stamping Techniques 101 welke start op 22.00 uur.

Geen opmerkingen: