Pages

woensdag 10 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #10: Stampin' Up! ~ Delightful Daisy Suite


Heeeej hallo! Het is woensdag en dan breek ik de week door midden met mijn kantoor vrije dag. Op woensdag heb ik vaak workshops en vandaag verwacht ik om 10 uur weer een aantal dames. Ik heb me laten vertellen dat ze ontzettend benieuwd zijn naar de nieuwe catalogus. Gelukkig heb ik ze gisteren binnen gekregen. Dus snel naar de kaart van vandaag...


Nadat ik een paar dagen met het DSP heb gewerkt kwam ik bij een printje tegen waar ik hele andere ideetjes bij kreeg. Dit dessin deed me denken aan een hele andere stempelset dan die ik al een paar keer had gebruikt. Dus ben ik aan de gang gegaan met de Swirly Bird stempel set met bijpassende stansen. Ik heb wel de kleuren uit de Delightful Daisy Suite aangehouden want die vind ik helemaal te gek!


Zo zie je maar dat je van de meest onverwachte dingen inspiratie kunt krijgen! Het is niet goed te zien maar in het DSP zitten dezelfde bloemetjes als die ik heb gebruikt en ik ben gek op bloemetjes dus dat kwam weer goed uit. De tekst komt wel de set Daisy Delight. Ik vind het lettertype en de maat van de stempel perfect voor op een Notecard.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Kijk, dit vind ik nou leuk. Grappig hoe je geinspireerd bent geraakt en er vervolgens zo'n mooi en fris kaartje mee maakt. Erg leuk! Ik zie trouwens dat ik even behoorlijk wat blogberichtjes van je gemist heb. Gauw nog even terugscrollen. Fijne dag!

alma.heijenk@gmail.com zei

heel mooi.