Pages

zondag 14 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #14: Stampin' Up! ~ Daisy Delight


Goedemorgen! Het is vandaag moederdag! Ben je al een beetje verwend? Ik hoop van wel! Vandaag het laatste dagje van de serie kaarten met de Delightful Daisy Suite. Het zijn er twee geworden en ik ga je vertellen waarom...

Ik ben echt iemand die het liefste recht-toe-recht-aan layouts maakt. Die kan ik vervolgens helemaal vullen met van alles en nog wat maar het blijft vaak recht. Gisteren heb ik iets schuins gemaakt dus wilde ik daar nog even verder mee. Je kent het wel... out-of-the-box hahahaha!


Voor de eerste kaart heb ik dus een schuin stuk afgesneden van het DSP. Dit vind ik zo'n schattig printje! Voor het tweede kaartje heb ik een Easel Card gemaakt. En ja, hij is schuin. En ooooh wat heb een lol gehad met dit modelletje. Het is helemaal niks nieuws hoor maar het is al heel wat jaartjes geleden dat ik er eentje heb gemaakt.


Dit printje kan niet met heel veel andere printjes en kleurtjes gecombineerd kan worden dus heb ik een beetje afgestempeld en heb ik de tekst met de schaduw techniek gestempeld.

Nou, dit waren alle kaartjes voor deze week. Heb je je opgegeven voor de Happy Mail dan kun je vandaag in je inbox kijken. Want Happy Mail #2 is inmiddels verzonden! Je kunt je nog opgegeven hoor! Vul het formulier in onder <dit> berichtje.


Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!



2 opmerkingen:

Marlieke zei

Jaaaa, ik en zeker wel verwend op deze zonnige moederdag. Ik hoop dat ze ook aan jou gedacht hebben?! Ik herken het wel hoor om het liefste recht toe recht aan te werken. Dat doe ik ook. Ik vind je schuine variant wel erg mooi geworden. Dit heeft echt wel iets. Fijne dag verder nog. Groetjes Marlieke

alma.heijenk@gmail.com zei

Een geweldige set dit! prachtig dsp erbij en verder heb je niet veel nodig.
jij ook bedankt voor je blogbezoekjes bij mij. erg leuk