Pages

donderdag 18 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #17 & #18: Stampin' Up! ~ In Colors 2017-2019


Hallo hallo!!! Vandaag een beetje een lange post. Wat was het jammer dat ik gisteren niet kon posten zeg! Ik heb echt de mogelijkheid niet gehad maar ik maak het vandaag gewoon goed door een dubbele blogpost. Dus snel naar de kaartjes...


Gisteren had ik een hele gezellige workshopochtend met een vaste groep dames. Wij hebben gewerkt met de Eastern Palace Premiere Bundle.  En wat een geweldige resultaten heb ik gezien. Een van de mooiste dingen van workshops geven is dat ik zoveel inspiratie die ik opdoe tijdens zo'n ochtend.

We deden een workshop die voor ons was uitgewerkt dooe Stampin' Up! maar tijdens mijn workshops is er altijd ruimte om je eigen ding te doen. Geïnspireerd door de werkjes van de dames heb ik een van de voorbeelden gecased. Ik heb hier voor alleen Lemon Lime Twist en Berry Burst. Dit was zooooo leuk om te doen. Het stempelen van detail had ik nog niet eerder gedaan. Ik dacht dat het heel moeilijk was maar dat was het helemaal niet!
Op onderstaande foto kun je zien wat de dames hebben gemaakt.


En omdat ik toch wel gecharmeerd was van een van de layouts en de ronde vormen heb ik het kaartje voor vandaag ook gecased van de twee voorste kaarten...


Stampin' Up! heeft een heel handig hulpmiddel gemaakt voor de kleurencombi's met de nieuwe In Color 2017-2019 kleuren. En hier vond ik wel een hele bijzondere kleurencombinatie. Ik wilde graag Tranquil Tide gebruiken omdat ik nog een Tassle (kwastje) over had van de workshop.


Het was heel even wennen maar toen alle lagen op de kaart zaten was ik verkocht! Wat een bijzondere kleurencombinatie! Echt de moeite waard om het te proberen. Voor deze kaart heb ik weer de Lovely Words Thinlits gebruikt. 

Nog even alle alle kleuren even voor je op een rijtje. Als je geabonneerd bent op mijn nieuwsbrief dan zit het overzicht er volgende keer bij. Dan kun jij ook zien welke kleuren mooi bij de In Colors passen.




Ik wens je een hele fijne avond en hoop je morgenmiddag te zien voor het vaste vrijdag item!


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, dit is ook een mooie kleurencombi. dat vind ik nog wel eens lastig om een mooie combi te vinden. pak toch gauw de geijkte kleuren.