Pages

zondag 7 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #7: Stampin' Up! ~ Label Me Pretty


Goedemorgen! Vandaag heb weer gewerkt met de In Colors 2017-2019. Dit is ook het laatste kaartje in deze serie. Volgende week werk ik met een andere Suite die ik heb mogen bestellen in de Premiere Product Purchase. De preorder periode voor demonstratrices is van de week begonnen en daar heb ik weer een aantal leuke spulletjes mogen bestellen. Dat is wel een van de voordelen van demonstratrice zijn hoor! En wist je trouwens dat als je deze maand registreert ook jij kunt bestellen uit de preorder? Als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het graag!


De basis voor deze kaart is Berry Burst cardstock. Uit Pink Powder cardstock heb ik het motief gestanst met de Detailed Floral Thinlits. Deze zijn ook weer opgenomen in de jaarlijkse catalogus 2017-2018. De banner heb ik gemaakt uit een restje DSP van de Easten Palace Suite. De label heb ik gemaakt met de Label Me Pretty Bundle. Dat was echt super leuk om te doen. De tekst is uitgestanst met de Stitched Shaped stansen. Het stiksel geeft net een beetje meer versiering.

Dat waren nogal wat kaartjes deze week vindt je niet? Ik heb daarom een overzichtsvideo gemaakt waarin alle kaartjes nog een keer langskomen. Daarnaast verstuur ik volgende week een speciale Happy Mail voor hen die het leuk vinden om de beschrijvingen van de kaartjes te ontvangen. Deze nieuwsbrief bevat het overzicht van de door mij gemaakte kaart, een beknopte werkbeschrijving van de kaarten en gebruikte technieken.

Lijkt het he leuk om deze nieuwsbrief ook te ontvangen? Vul dan de formulier in onder dit bericht. Let op: dit is niet de reguliere nieuwsbrief waar je je misschien al eerder voor hebt opgegeven. Je moet je gegevens achter laten onder dit bericht om de werkbeschrijvingen van de kaartjes gedurende de maand mei te ontvangen.

Ik wens je een hele fijne zondag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.



Geef je op voor Happy Mail in mei 2017

* indicates required

1 opmerking:

Elizabeth zei

Prachtige kaart en kleuren!!