Pages

maandag 22 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #22: Stampin' Up! ~ Colorful Seasons


Goedemorgen! Het is weer maandag, de start van een nieuwe (werk)week. Wat staat er allemaal in jouw agenda? Ik las dat het heerlijk weer ging worden dus dat is in ieder geval meegenomen. Mooi weer is een van de mooie dingen van het leven, vindt je niet? Gauw naar de kaart van vandaag...


Deze kaart heb ik gemaakt met de set Colorful Seasons stempelset met bijpassende stansen. Ik heb gekozen voor de kleuren Powder Pink (nieuwe In Color 2017-2019), Sweet Sugarplum (In Color 2016-2018) en Soft Suede. Deze set doet me denken aan de bomen met prachtige bloesems hier in de wijk die zo prachtig in bloei stonden. Liefde op het eerste gezicht moet ik zeggen en ook een set waar ik heel lang en heel veel mee zou kunnen werken. Eens kijken of het me lukt om hem vanmiddag op te ruimen;) Maar ik denk het niet...

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!



4 opmerkingen:

Marlieke zei

Oh wauw!! Erg mooi! En inderdaad; deze kaart laat ook mij heel erg denken aan de bloesem hier. Super gemaakt weer! Enne....zal ik je wat vertellen...nu wil ik die set ook.... ik schrijf 'm maar gauw op mijn lijstje erbij. Fijne dag!

Miriam zei

Erg mooie kaart weer!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh prachtig geworden, ik vind deze set toch ook erg mooi, toch maar op mijn wensenlijstje, ik vind die strand stoel ook zo leuk bij de dies.

Carmen zei

Bedankt voor de gezellige berichtjes! Super leuk!