Pages

donderdag 25 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #24 en #25: Stampin' Up! ~ Colorful Seasons


Heej hallo! Gisteren had ik een vrije dag. Nou niet helemaal vrij want ik heb geholpen bij Aiden op school bij het zomerfeest. Als lid van de ouderraad ondersteunen we bij allerlei activiteiten en zodoende was ik de hele dag op pad. Na de boodschappen en zo'n 100 smoothies had ik geen energie meer om te knutselen. Dat maak ik dus vandaag goed met twee kaartjes in de countdown...

Ik ben een beetje gebleven op de pagina van de Colorful Seasons Bundle en heb de kleurencombi van het Color Theorie DSP Stack weer gebruikt. Maar nu in combinatie met de Lovely Friends Bundle.


Deze bundel vond ik al gelijk leuk vanwege de grote tekststempels. Daar kun je eindeloos mee combineren maar zijn ook erg geschikt als je snel een kaartje wilt maken. Grote passen, snel thuis zeg maar hahaha! Op het kaartje heb ik gebruik gemaakt van een gedeelte van de tekst. De bijpassende stansen zijn helemaal te gek! De bladeren zijn oorspronkelijk gemaakt voor een Pop Up kaartje die ik in de nabije toekomst vast nog eens ga maken. Ik ze nu gebruikt als ondergrond voor mijn tekst. In de hoekjes heb ik het leuke motief uitgestanst voor extra decoratie en verder heb ik de Two-Step bloemen gestempeld en gestanst.

Voor het tweede kaartje heb ik twee bundels met elkaar gecombineerd. Ja, ja...de Colorful Seasons lag nog steeds op mijn bureau. 


Voor deze kaart heb ik ook weer een gedeelte van de tekststempel gebruikt. Zo kun je de tekst gebruiken om te laten weten hoe blij je bent met iemand maar je kunt ook iemand laten weten dat je blij bent voor hem/haar. Op de kleine label nog een tekstje gestempeld om het nogmaals te benadrukken. En het stoeltje moest ik gewoon gebruiken. Gewoon omdat ik hem zo leuk vind.


Na het stansen van de hoekjes van mijn vorige kaart kreeg ik gelijk een idee om de schulp uit de Colorful Seasons Bundle wat extra versiering te geven. Die twee kleine stansjes zijn echt heel goed te gebruiken. De tekst 'For You' heb ik gestempeld met het Labeler Alphabet die gelukkig weer is opgenomen in de nieuwe jaarlijkse catalogus.

Nou dat waren de kaartjes van deze keer. Ik ga je alvast een heel gezellig weekend wensen. De kans is groot dat ik een paar daagjes moet overslaan omdat mijn man en ik er een weekendje tussenuit gaan. Na een bijzondere drukke periode waarin hij veel weg was voor zijn werk hebben we even quality time. 

Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!



2 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes en weer die o zo leuke stoel.
ik hoop dat je een goede tijd hebt met elkaar.

Marlieke zei

Wat ben je toch veelzijdig op creatief gebied. Ook weer een erg leuk kaartje dit.
Geniet van het weekendje weg samen, dik verdiend zo te horen.