Pages

maandag 8 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #8: Stampin' Up! ~ Daisy Delight


Een hele goedemorgen! Het weekend is weer voorbij en ik start de nieuwe week met een nieuwe serie in de de Catalog Countdown. Gisteren heb je kunnen lezen dat ik voor hen die het leuk vinden in de maand mei de werkbeschrijvingen verstuur van kaarten die ik gemaakt. Heb je het berichtje gemist? Lees dan <hier> hoe je je kunt opgeven voor Happy Mail. De mail van week 1 is verzonden maar ik verzend hem deze week nog mocht je je opgegeven.

Deze week staat in het teken van de Delightful Daisy Suite. Deze set bestaat uit DSP met watercolor effecten en bloemen. En er zijn ook leuk accessoires voor verkrijgbaar zoals een stempelset met bijpassende pons. Ik zie hier erg veel mogelijkheden mee moet ik zeggen want bloemen is toch wel een van mijn favoriete thema's.


Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen om een layout te maken met het DSP. Ik heb vellum gebruikt voor het toevoegen van de tekst en je ziet dat dat weer een super leuk effect geeft omdat hierdoor het DSP een beetje naar de achtergrond gaat maar nog steeds zichtbaar is. 
De Margriet heb ik gestempeld en uitgeponst met de bijpassende pons. De blaadjes heb ik eerst gestempeld en daarna uitgeknipt. 

De verscheidenheid aan kleuren geven je de mogelijkheid om veel verschillende  soorten kaarten te maken. Je kunt natuurlijk van hartenlust de dessins van het DSP combineren maar met de stempelset kun je ook je eigen achtergronden en versieringen maken.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtig kaartje, altijd mooi met vellum.