Pages

vrijdag 5 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #5: Stampin' Up! ~ Eastern Palace


Goedemorgen! Het is weer vrijdag! Tijd voor het vaste vrijdag item hier op mijn blog. Vandaag heb ik een kaartje met een vintage look gemaakt met verschillende items. De basis kleur is het prachtige Traquil Tide groen.

Deze kleur heb je vorige week meerdere malen voorbij zien komen in combinatie met de Eastern Palace Suite. Ik vind dit ook weer een prachtige kleur die erg geschikt is voor het thema van vandaag.


Het motief heb ik uitgestanst met de Eastern Medallion stansen die deze maand als onderdeel van de Eastern Palace actie te verkrijgen zijn. Ik ben echt zwaar onder de indruk van de mogelijkheden van deze stansen! Zoals je ziet combineren ze met vele stijlen en sets. En wat ben ik blij dat de Vintage Leaves stempelset met bijpassende stansen ook weer is opgenomen in de nieuwe catalogus!

De label en de tekst komen uit de nieuwe bundel Label Me Pretty. De stempels coƶrdineren helemaal met de bijpassen pons die ongelooflijk veel mogelijkheden heeft. Ik vermoed dat ik deze bundel nog heel vaak ga gebruiken.

De randjes zijn weer bestempeld met mijn favoriete set die ook mee gaat naar de nieuwe catalogus. Zo zie je, ik heb weer een aantal producten gebruikt die op dit moment nog steeds actueel zijn. Mocht je deze producten willen bestellen laat het dan weten. Ik verzorg graag je bestelling in mijn verzamelbestelling van aanstaande zondag!

Ik wens je een hele fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Wat een super gave kaart. Ik had in het begin wat moeite met de Eastern Palace set maar van lieverlee zie ik zulke leuke en mooie kaarten voorbij komen (waaronder deze van jou) dat ik er nu toch wel wat in zie, en hem zeker ook mijn verlanglijstje ga zetten.