Pages

maandag 1 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #1: Fresh Florals


Heej hallo! Het is maandag 1 mei en hiermee open in de Catalog Countdown voor de jaarlijkse catalogus 2017-2018. Morgen start officieel de preorder periode waardoor ik hopelijk heel veel nieuw producten en producten die nog een jaartje meegaan kan laten zien. Ik start deze week met de In Colors 2017-2019. Vorige week en de week daarvoor heb ik al 3 kleuren laten zien maar twee ervan nog niet.

In de catalogus vindt je standaard twee kleine kleuren families, de In Colors. Dit zijn kleuren die slechts 2 jaar in de collectie blijven. Ieder jaar gaat er dus een serie uit de collectie en komt daar een nieuwe voor terug. En dit is de hele collectie van de komende twee jaar! Zijn ze niet ge-wel-dig!


Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat toen ik ze op mijn beeldscherm zag wel iets had van eeeeeeh... Maar ik kan je verzekeren dat ze in het echt helemaal geweldig zijn. Mooie aanvullingen op bestaande kleuren en onderling combineren ze ook waanzinnig.

Voor mijn kaartje heb hoofdzakelijk de kleur Powder Pink gebruikt. Herken je de combinatie van DSP en stempels? Van de mooie Night of lijn van vorig jaar zijn een aantal dessins uitgebracht in de In Color Kleuren. En ook de stempelset Floral Phrases blijft nog een jaartje in de collectie.


Ik heb de layout heel eenvoudig gehouden maar heb me wel uitgeleefd met het DSP en de stempelset. Zo is de binnenkant bestempeld met het randje en heb ik ook de envelop mooi versierd. Onze enveloppen zijn van mooi glad papier waardoor je er heerijk op kunt stempelen. Als contrast kleur heb ik Crumb Cake gebruikt. Deze bruintint combineert heel mooi met het roze. Het DSP ga ik deze week nog vaker gebruiken met andere In Colors kleuren.

Wil je alle Paper Stacks zien? Klik dan op het plaatje!
Ik wens je een hele gezellige middag en hoop je snel weer te zien voor een nieuw kaartje met de In Colors 2017-2018.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat mooi is deze stempel in deze kleur,