Pages

zondag 21 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #21: Stampin' Up! ~ Just add Text


Heej hallo! Goedemorgen! Ik was al lekker vroeg wakker vandaag en ben na mijn koffie gelijk aan de knutsel gegaan. Iedereen sliep nog dus het was heel rustig.

Vandaag probeer heb ik weer een kleurencombinatie uitgeprobeerd met de nieuwe kleur Lemon Lime Twist. Ik vind dit de meest gave kleur van de In Colors 2017-2019. Ik liet mijn oog vallen op een bijzondere combi die ik niet zo snel zelf bedacht zou hebben.


Gisteren heb ik een Shaped Card gemaakt met de Layering techniek waarbij ik lekker heb zitten kliederen. Vandaag vond ik het leuk om dat nog even door te zetten en ben weer uit mijn comfortzone gegaan. Ik heb gesponst en gemaskt met stencils van Dutch Doobadoo. In de nieuwe catalogus zijn weer een set hele leuke Decorative Masks opgenomen en na vandaag kijk ik daar heel erg naar uit!


Voor de achtergrond heb ik de kleuren Pool Party, Lemon Lime Twist en Tangerine Tango gesponsd. Wat een mooi effect zoals de kleuren zo door elkaar lopen. Ze zien er heel anders uit zo. De stippeltjes heb ik aangebracht met Sahara Sand en een Sponge Dauber. 

De vlinder is komt uit de set Watercolor Wings. Deze prachtige afbeelding bouw je op uit drie delen. Ik vond deze er leuk bijpassen vanwege het 'gekliederde' uiterlijk. Het strike komt uit de Cupcakes and Carousels Embellishment kit en is nu fijn afgeprijsd op de Retired Lijst. Je hebt overigens nog twee weken om daar de leukste spulletjes uit te bestellen. Doe vooral je voordeel met de embellishments. Behalve de In Colors 2015-2017 blijven alle kleuren in de collectie dus doe daar je voordeel mee!

En hoe vindt je de tekst? Is hij niet geweldig? Deze komt uit de set Just Add Text. Een mens kan nooit genoeg teksten hebben zeg ik altijd! Deze set bestaat uit 6 tekststempels in verschillende lettertypen en passen werkelijk overal bij.

Nou, dit was het kaartje voor vandaag. Ik wens je een hele relaxte zondag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Wauw! Prachtige achtergrond! En alles klopt; de kleuren, de lijnen, de vlakverdeling. Supergeweldige kaart met mooie technieken! Ik heb deze ochtend een heeeeeeel eenvoudig kaartje gemaakt. Simpelweg omdat er hier 2 hele lieve kinderen om me heen lopen de hele dag en ik niet tot iets kom waar ik echt voor kan gaan zitten. :-) Nu nog een momentje vinden om kaart te fotograferen en te bloggen. Fijne zondag!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh ja prachtige kleuren combi.