Pages

dinsdag 16 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #16: Stampin' Up! ~ Lovely Words Thinlits


Heej hallo! Goedenavond! Weer een latertje vandaag! Ik denk dat jullie wel weten dat ik 3 dagen in de week een leuke baan heb als Preventiemedewerker het onderwijs. En als ik zeg een super leuke baan dan meen ik dat ook! Maar op de dagen dat ik naar kantoor ga kom ik zo niet aan knutselen toe. Meestal sta ik dan lekker vroeg op en knutsel ik wat in de vroege ochtend maar vanochtend werd ik overvallen door het feit dat ik nog een traktatie moest maken voor de jongste... Anyways...gauw naar de kaart van vandaag in het thema Snel & Simpel.


Omdat ik iets wilde maken wat snel af was heb ik vandaag een achtergrond gemaakt met behulp van de embossingfolder Oh My Stars. Wat is deze leuk zeg! Natuurlijk zijn het sterretjes maar het kunnen ook makkelijk zonnetjes zijn. Super leuk (en snel) om achtergronden mee te maken. Ik heb het woord 'Hugs' met de Lovely Words Thinlits gestanst in (of uit?) Berry Burst cardstock (nieuwe In Color 2017-2019) en de tekst komt uit de stempelset Lovely Inside & Out. Te leukkkk! Deze zet ik vooraan in mijn knutseldoos want je ziet hoe snel je al resultaat hebt! Er is heel veel mogelijk met deze stansen die coƶrdineren met stansen in de basisvormen. Met de Layering Circles of Stitched Shaped Thinlits kun je van alles doen met die cirkel. En als je liever alleen tekst wilt dan kun je die zonder al te veel moeite gewoon uit de cirkel knippen. 

Nou dit was mijn snelle kaartje van vandaag, ik ga mijn bedje opzoeken! Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Oh ja deze kaart zag ik gisteravond (of was het vannacht?) al voorbij komen toen ik door Facebook scrollde. Mezelf totaal niet realiserend dat het een berichtje van jou was. Toch viel ie me we meteen op. Ik vind 'm zo mooi en heerlijk 'fris'. Maar dat je dat nog gedaan krijgt voor het werk zeg. Dat krijg ik echt niet voor elkaar hoor. (ik sta sowieso weer op een laag pitje). Fijne dag. Geniet van het weer! Groetjes Marlieke

alma.heijenk@gmail.com zei

super leuk kaartje. prachtige kleurtjes