Pages

zaterdag 20 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #20: Stampin' Up! ~ Butterfly Basics


Heej hallo! Lekker aan het genieten van het weekend? Ik heb een heerlijke middag gehad. Lekker relaxed en heerlijk geknutseld. Vandaag wilde ik de Lemon Lime Twist eens proberen met Bermuda Bay. Dat is een heerlijke zomerse combi. Goed te combineren met heel veel fleurigheid maar dat heb ik niet gedaan, ik heb het gehouden bij een combinatie van blauw en (zee)groen tinten.


De set Butterfly Basics lag nog op mijn bureau dus leek het me leuk om een Shaped Card te maken. Ik ben dol op Shaped Cards en als het dan ook nog gemakkelijk is om ze te maken dan ben ik helemaal in mijn element. Deze tentmal van Dutch Doobadoo heb ik dan ook een klein beetje aangepast maar die mogelijkheid biedt de mal ook.

Voor de achtergrond heb ik heerlijk gekliederd met inkt in combinatie met een stencil en wat layering met stempels uit de Butterfly Basic stempelset. De tekst komt uit uit de set All Things Thanks.

Ik wens je een leuke zaterdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: