Pages

maandag 15 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #15: Stampin' Up! ~ Thuiskomen


Goedemorgen! Start van een nieuwe (werk)week! Maar ook de start van de derde week waarin ik aftel naar het moment waarop de Jaarlijkse Catalogus 2017-2018 live gaat. Op 1 juni is het zo ver.

Deze week ga ik niet perse met een volledige suite werken. Ik ga gewoon aan de slag met een aantal sets die ik heel graag wil proberen. En daar is deze set er eentje van.


De set Thuiskomen is een vertaling van de Engelse set At Home With You en daar zijn wij natuurlijk best blij mee. Dit is een van de nieuwe Nederlandse sets die uitkomen in de nieuwe catalogus. Dit was voor mij echt een must-have. Ik vind de deur heel erg leuk maar het feit dat dit een set is die in meerdere seizoenen gebruikt kan worden gaf echt de doorslag.


En natuurlijk het feit dat deze set ook weer mooi gecombineerd kan worden met andere producten zoals de Nederlandse set 'Recht uit het Hart' en de Brick Wall embossingfolder. En uiteraard zijn er veel meer mogelijkheden en die ga ik deze week ontdekken. Vandaag dus mijn eerste probeerseltje met deze set waarbij ik het eenvoudig heb gehouden. Ik ben enthousiast! En wat vindt jij ervan?

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: