Pages

donderdag 4 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #4: Stampin' Up! ~ In Colors 2017-2019


Heej hallo! Heb je ook gehopt langs zijn collega's van de Stamping Technique 101 bloghop? Leuk kaarten he! Ik vond de techniek hartstikke leuk om te doen en ga toch nog eens spelen met de Thumping Techniek. Maar eerst het kaart je van vandaag.


Deze keer heb ik alle In Color 2017-2019 gebruikt want ze passen ook heel mooi bij elkaar. En als je dacht dat 'Orange the new black, is... Maak dan kennis met de nieuwe kleur Lemon Lime Twist! Wat een onwijs gave kleur en wat past deze bij veel kleuren zeg! Op de kaart heb ik allemaal materialen gebruikt die zijn opgenomen in de nieuwe catalogus in combinatie met een aantal nieuwe items. De Tassle komt uit de Eastern Palace Suite, die deze maand te preorderen is. En wat vind je van de tekst? Deze komt uit de nieuwe set Happy Birthday Gorgeous. Het lettertype vind ik geweldig en door het mooie maatje zeer bruikbaar! In het hartje van de bloem heb ik een Glitter Enamel Dot geplakt. Oooooh deze zijn al net zo yummie! En zie je de kleine soort van hartjes? Dit zijn restjes uit de Berry Burst bloem.

De door mij gebruikte spulletjes, met uitzondering van het In Color 2017-2018 cardstock, zijn op dit moment gewoon verkrijgbaar. De Falling Flowers Bundle is een aanrader want deze is na 1 juni niet meer als bundle verkrijgbaar en dat scheelt toch 10% op de totaalprijs! Aanstaande zondag plaats ik weer een verzamelbestelling! Als je mee wilt doen dan hoor ik graag van je! Verder is het de moeite waard om nog even te kijken in de Clearance Rack. Je vind daar super toffe koopjes!

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je morgen te zien voor het vaste vrijdag item op mijn blog!


Geen opmerkingen: