Pages

vrijdag 30 januari 2015

Vintage Vrijdag #25

Het is weer vrijdag! Tijd voor een kaartje met een vintage look! Deze week heb ik gekozen voor een grote kaart voor iemand met een heel groot hart! Deze kaart heeft een maat van 21 x 10,5 cm.


Voor de achtergrond heb ik gekozen voor de set Build a Bouquet. Ik zag de gestreepte achtergrond en wist direct dat deze heel erg veelzijdig was. Het is een grote Photopolymer stempel waarmee je grote vlakken van je kaart kunt bedekken en dat kwam hoed uit met deze kaart maat. De tekst komt uit de Nederlandse set K.J.E.G. (Koop Je Eigen Geschenk). Deze set bestaat uit Nederlandse teksten voor diverse gelegenheden en deze paste precies in de stansvorm uit de Deco Label Framelits set. Wat is het toch heerlijk om de materialen van Stampin' Up! met elkaar te combineren!

De winnares van de stempelset is geworden Ilse. Mail me je adresgegevens Ilse, dan komt de prachtige Lotus stempelset naar je toe! Het witte roosje was inderdaad niet van Stampin' Up!. De roze roosjes vindt je in de Artisan Embellischments Kit. Zijn ze niet schattig?

Omdat het zo koud is heb ik een actie bedacht waar je zeker warm van wordt...
Als je voor zaterdagmiddag 31 januari 2015 om 18.00 uur een bestelling bij mij plaatst van minimaal €60 dan kun je niet alleen een gratis geschenk uit de Sale-a-Bration brochure kiezen maar je krijgt ook een product-voucher van €10.
Dat wil zeggen dat je voor €70 spulletjes kunt uitkiezen!!!
Geef je bestelling door op 0655757851 of mail naar caringforstamps.blogspot.com

Ik wens jullie een heel warm weekeinde toe!

5 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Wat een mooie kaart en die actie is super!

Groetjes
Jacqueline

sandra_w zei

Woww!! Wat 'n prachtige kaart Car!! Supermooie layout!

Jij ook een warm weekend!

Elizabeth zei

Ziet er weer schitterend uit!!

Esther zei

Mooie kaart, en hele leuk actie :D

Unknown zei

Ha die Carmen,

Leuk zo'n lange kaart. Mooie kleuren ook. Ik heb de smaak weer te pakken en na woensdag komen er aardig wat kaarten op mijn blog te staan.
Met je tegel en de naampons ontzettend blij!!
Lieve groetjes Lida