Pages

maandag 19 januari 2015

Stampin' Up! ~ Butterfly Basics

Afgelopen zaterdag had ik een super gezellige party. Op verzoek van de hostess had ik een aantal kaartjes voorbereid met een vintage tintje en gelukkig vielen de kaartjes die ik had voorbereid in de smaak. 

De set Basic Butterflies is echt zo leuk! Ik kan er geen genoeg van krijgen! De achtergrond is gestempeld met de stempels uit de set waarna ik een cluster van cirkels heb gemaakt door cirkels uit te ponsen uit bijpassend cardstock. Om de vlinder een plaklaagje te geven heb ik een velletjes Transfersheet op het cardstock geplakt en de vlinder uitgestanst. Super makkelijk om de vlinders vervolgens op vellum te plakken.



Een van de andere kaarten hebben we gemaakt met de Butterfly Basics in combinatie met bijpassende spulletjes. Deze kaart had ik ook gemaakt voor mijn maandelijkse club maar dan in een andere kleurencombi. Ik vind de Something Lacy ook zo mooi en hij past ook nog een precies bij de vlinders uit de set.


Voor het uitstansen van de Honeycomb Thinlit heb ik eveneens Transfersheet gebruikt. Echt super makkelijk! Door de dunne randen is het heel moeilijk om de honingraad te plakken maar met Transfersheet heb je dat probleem niet.


Ik wens jullie een hele fijne maandag! 


2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een gave kaarten, Carmen! Groetjes, Yvonne

Elizabeth zei

Schitterende vlinderkaarten!! De vorige is ook schitterend.