Pages

woensdag 14 januari 2015

Combineer en maak meer #1

Het leuke van de producten van Stampin' Up! vind ik dat veel producten op elkaar zijn afgestemd of met elkaar combineren. Dit maakt het mogelijk om veel meer te halen uit de producten die je koopt. Ik hou daar van! Voor de blog-hop van afgelopen weekend heb ik kaartjes gemaakt met 2 verschillende sets en heb ik diverse inkten gebruikt in die bij elkaar passen. Voor dit kaartje heb ik dezelfde stempelsets gebruikt maar nu met slechts 1 kleur.  De techniek die ik daarvoor heb gebruikt is Stamp-off oftewel: afstempelen. Omdat ik het leuk vind om te delen hoe en welke producten je met elkaar kunt combineren heb ik er een filmpje van gemaakt voor het item 'Combineer en maak meer'.


In deze serie probeer ik met enige regelmaat, aan de hand van korte filmpjes elke keer een combinatie van producten te laten zien. Op deze manier wordt het voor jou misschien mogelijk sets die je al hebt uit te breiden met nieuwe spulletjes of zie je ineens een hele andere toepassing van sets.
Mijn YouTube kanaal kun je benaderen door op het icoontje rechts onder mijn foto aan te klikken. Wil je alleen dit filmpje zien klik dan <hier>.

Vandaag is het woensdag en dus weer tijd voor nieuwe Weekly Deals. De aanbiedingen voor deze week zijn super!

Ik plaats op zondag 18 januari een verzamelbestelling. Als je van de aanbieding gebruik wilt maken of andere producten wilt bestellen dan kun je die doormailen naar: caringforstamps@gmail.com.
Tijdens Sale-a-Bration kun je bij besteding van elke €60 een exclusief product uitkiezen uit de speciale brochure. Nog geen brochures? Vraag ze aan op bovenstaand emailadres.

Hele gezellige woensdag!
Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Caroline zei

mooie kaart Carmen, mooie kleur,
Groetjes Caroline

Annette Elias-de Kijkkast zei

Duidelijk filmpje!