Pages

zondag 25 januari 2015

Stampin' Up! ~ Mini Treat Bag Framelits Accessoires

Goedemorgen! Het is zondag! Wat ga je vandaag doen? Lekker een rustig dagje of ga je er lekker op uit? Misschien ga jij vandaag wel even eens lekker zitten om een stapeltje kaarten te maken. Wat je ook gaat doen vandaag, ik wens je heel veel plezier! En dat is ook de boodschap op mijn kaartje!


Dit kaartje heb ik gemaakt in de voorbereidingsfase voor de Clean-and-Simple Workshop die ik organiseer op 29 januari aanstaande.  Het wordt een leuke avond waarbij ik je de basis beginselen leer van deze manier van kaarten maken. Wil je meer lezen over de workshop klik dan <hier>. Dit is ook de plek waar je je eventueel kunt opgegeven. Er zijn nog plekjes vrij!
Niet in de gelegenheid om te komen? Deze workshop is ook schriftelijk verkrijgbaar na 29 januari en zal aangekondigd worden hier op mijn blog. Je ontvangt, als je je opgeeft voor het zelf-doen pakket, het workshoppakket met alle materialen om de 5 kaartjes te maken en een handleiding met uitleg over CAS en hoe je de kaartjes kunt maken.

De versiering van deze kaart bestaat in zijn totaliteit uit de accessoires van de stansenset Mini Treat Bag Framelits. De basis van deze super leuke set is ontworpen om een envelopje te maken en bestaat uit heel veel onderdelen om het zakje mee te versieren. Uiteraard zijn er met deze onderdelen diverse mogelijkheden. De accessoires vormen namelijk een prima basis voor je kaartjes!


Ik zal vandaag deelnemen aan een bijeenkomst met mijn directe Stampin' Up! collega's. Gisteren hebben we een grote bijeenkomst gehad met onze teams en wat heb ik daar van genoten! Ruim 100 creatieve dames bij elkaar en we hebben het heel erg gezellig gehad.

Ik wens je een hele fijne zondag en hoop je snel weer te zien bij een volgend berichtje!


1 opmerking:

Ellen zei

Leuk deze CAS- kaart!