Pages

woensdag 21 januari 2015

Stampin' Up! ~ Butterfly Basics

Goedemorgen! Het is woensdag! We zitten weer precies op de helft van de week maar het is ook weer de dag waarop de nieuwe Weekly Deals waarop de nieuwe Weekly Deals bekend worden gemaakt. Deze week ook weer hele goede producten in de aanbieding! Maar eerst wil ik een nieuwe kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de Techniek- en Projectclub van Januari.


Voor de achtergrond heb ik Kraft Cardstock ge-embossed met behulp van de Honeycomb Embossingfolder. Hij blijft leuk en de honingraad structuur past zo leuk bij de stempelset! Deze keer heb ik gekozen voor de bloem uit de set Butterfly Basics. Deze heb ik ingekleurd met onze Blendabilities Markers. Het kleuren met deze kleuren geven je afbeelding een mooie diepe kleur. Uiteraard kun je de bloem ook afdrukken op aquarelpapier en inkleuren met behulp van de aquarel techniek. Hiervoor kun je onze Classic Stampin' Pads gebruiken of bijvoorbeeld onze Stampin' Write Markers. 

De Stampin' Write markers zijn deze week aantrekkelijk geprijsd in de Weekly Deals. Heb je ze nog niet? Voor een klein prijsje kun je ze t/m dinsdag bestellen. Deze markers bevatten dezelfde inkt als onze stempelkussens en zijn navulbaar met de refills. Je hebt er dus heel lang plezier van!


Ik wens jullie een hele fijne dag en hoop jullie snel weer te zien als ik een nieuw kaartje laat zien. Laat je gezellig een reactie achter? Dan weet ik dat je langs geweest bent!
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: