Pages

zaterdag 10 januari 2015

Bloghop NL Demonstratrices

Welkom op de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin’ Up!
demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het  teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! lente/ zomer catalogus 2015.

Als het goed is kom je hier via het blog van Linda op den Camp
Hoe werkt een bloghop? Heel simpel!
Deze bloghop start op  het blog van Erna Logtenberg , daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!
Wat  moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt,  gezellige reacties  achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende 
demonstratrices.

En dit zijn mijn kaartjes geworden! Ik hou er van om mijn sets met elkaar te combineren. De set Petal Potpouri was de eerste set die ik aanklikte. Ik viel onderandere door de mooie krijt bloem die op haar beurt weer combineert met de leuke set Work of art. Alle achtergronden zijn gemaakt met deze set. De teksten komen uit de set Crazy for You, je kunt nooit genoeg teksten hebben:-) Deze set is verkrijgbaar met een bijpassende stansenset met diverse woorden. En zo heb ik weer een aantal sets gevonden die met elkaar combineren.
Het is altijd leuk om iets nieuws aan te schaffen maar als je dat bewust doet dan heb je nog veel meer plezier van je spulletjes!





Ga nu verder naar het blog van Annete Elias.



         

43 opmerkingen:

Annemarieke zei

wat een vrolijke kaartjes..leuk Carmen!

Chantal de Kaste zei

Wat een kleurrijke kaartjes! En je blog layout ziet er ook erg leuk uit!

Anne-Marie zei

Wat een zonnige kaartjes, die kunnen we met dit sombere weer goed gebruiken, bedankt!!!

Hetty zei

Mooie kaarten, Carmen, zo heerlijk vrolijk. En geweldig gie combinatie met Work of Art.

Ingrid Heijnen zei

Hoi Carmen, vooral de paarse versie vind ik super!
Groetjes Ingrid

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke vrolijke kaartjes Carmen!!
Groetjes, Yvonne

Caatje zei

Mooie Kaartjes

Cynthia van der Wilk zei

Vrolijke kaarten.

Caroline zei

hier word ik vrolijk van Carmen, groetjes Caroline

Christa zei

Fleurige kaartjes!

SoStampFul zei

Fleurige kaarten, mooie combinatie van de sets!

Krista zei

Leuk gedaan Carmen !!

Agreable.stampin.fun zei

Heerlijke vrolijke kaartjes weer Carmen....

Eefje Bouweriks zei

Mooie kaartjes

Girafje24 zei

Mooi Lekker vrolijk!

Anne-Marie zei

Hoi Carmen, leuke kaartjes. Ik hou d'r wel van kaartjes in één kleur. Bedankt voor de combinatie tip!

Unknown zei

Die bloemen bestel ik niet, maar als je er dan een kaartje zoals deze mee ziet...... tja?? Groetjes Lida

Catharina zei

Carmen zijn erg mooi ik heb die bloemen ook nog niet.
Groetjes Ina

creahetty zei

vrolijke kleurige kaarten !

Inge Groot zei

Lekker fleurig en een mooie combi van oud én nieuw!

Anoniem zei

Hele leuke, vrolijke kaartjes! Groetjes Sylvia

Erna Logtenberg zei

gaaf! mooie combi heb je gemaakt! Lieve groetjes Erna

Janneke zei

Wat een mooie kaartjes, lekker vrolijk.
Love your blog look btw .. ♥

Jolanda zei

Een mooi setje kaarten, heerlijk vrolijk!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat je zegt klopt helemaal: dat je veel meer met je stempels kunt als je goede combinaties kiest! Deze combi had ik nog niet bedacht! Leuk!

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

Heel gaaf, weer zo'n stempelset waar je veel mee kan doen

Joke Mulder zei

Ja leuke frisse kaartjes zijn het georden groetjes van mij.

Marrigje zei

Mooie kaartjes Carmen. Lekker fris.

Anoniem zei

Heerlijk kleurrijk!

Groetjes Bianca

Unknown zei

Lekkere kleurtjes om een grijze dag als vandaag weer op te fleuren, leuk

Liesbeth zei

Wat een super leuke fleurige kaartjes Carmen, erg leuk gedaan!!

Unknown zei

Leuk hoor die felle kleuren!!

lovely things zei

Mooie kaartjes!

Klaartje zei

Alledrie leuke kaartjes!!

Caro's Kaartjes zei

Ik word helemaal vrolijk van jouw kaartjes!
En wat heb je een leuke foto!!!

Yvonne zei

Gave kaartjes, Carmen. Leuk die combinatie met de Work of Art. Lekker vrolijk. Groetjes, Yvonne

CarlavdM zei

Word of Art die maakt leuke achtergrondjes op jouw kaartjes.
Ik vind de blauwe het mooiste ;o)

Anoniem zei

Hai

Anoniem zei

Hai Carmen,

Ik kijk regelmatig op je blog.
Mijn complimenten, vind je nieuwe stijl veel mooier en overzichtelijker.

Get oGee!

Angélique zei

Wat een leuke combinatie van sets heb je gemaakt voor deze hop. SU!-per!

Groetjes,
Angélique

Rosalien Zwackhalen zei

Leuke vrolijke kaartjes Carmen. En het is juist leuk om verschillende sets te combineren.

Je blog ziet er mooi en fris uit. ;)

Unknown zei

Leuke vrolijke kaartjes!

Mirjam Vree zei

Mooi geworden