Pages

vrijdag 16 januari 2015

Vintage Vrijdag #23

Goedemorgen! Het is vrijdag dus het is weer tijd voor een kaartje met een vintage tintje. Deze keer heb ik een Easel kaart gemaakt met de set Butterfly Basics in combinatie met de bijpassende stansenset met vlinders. Dit is tevens een van de kaarten die ik heb gemaakt voor de Techniek- en Projectclub voor Januari.


Ik kreeg vorige maand een hele leuke Easel-kerstkaart van mijn teamgenootje Angele waardoor ik geïnspireerd raakte om ook eens een kaart te maken in een andere vorm. Voor de basis heb ik de Labels Collection stansenset gebruikt. De basis bestaat uit een dubbele labelkaart met daarop een enkele stans. Je kunt een dubbele kaart hiervoor vouwen en daarna stansen. Zorg ervoor dat de stans iets over de vouwlijk uitkomt want anders het je twee losse labels.Vervolgens heb ik 2 keer de kleinere maat van de stans uitgestanst en bestempeld met diverse stempels uit de set . Om de voorkant te versieren heb ik gaatjes geprikt met de bijpassende prikmallen. Ik gebruik de prikmallen graag. Met name als ik nog iets 'mis' op de kaart geeft een geprikt randje nog net wat extra versiering. En weet je dat je het prikmatje ook kunt gebruiken als ondergrond om te stempelen? Ik heb deze stempelset in de Photopolymeer uitvoering gekozen en door het matje te gebruiken worden de afdrukjes super mooi.


De 'stop' heb ik gerealiseerd door de ronde stempel uit te ponsen en met een Dimensional op de kaartje te bevestigen. Zo blijft mijn kaart stevig staan.
Verder heb ik voor de versiering wat kant, touw en een Decorative Brad gebruikt op de vlinder.

Ik wens jullie een fijne dag en hoop jullie weer snel terug te zien!

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: