Pages

vrijdag 23 januari 2015

Vintage Vrijdag #24

Het is vrijdag! Wat leuk dat je langskomt! Voor mijn vaste vrijdag item hem ik vandaag een kaartje gemaakt met een vintage look maar niet perse met een vintage-achtige set! Graag jullie aandacht voor de stempelset Lotus Blossom, die t/m 31 maart gratis bij elke besteding van €60 te bestellen is.


De Lotus afbeelding wordt opgebouwd met behulp van 3 stempels. De techniek is vergelijkbaar met de two-step stamping maar omdat deze afbeelding is opgebouwd uit 3 stempels mag je gerust tree-step stamping zeggen.

Voor mijn kaart heb ik de Lotus meerdere keren afgedrukt met Sahara Sand inkt die ik eerst heb afgestempeld. Vervolgens heb ik er met Crump Cake inkt de tweede stempel overheen gezet. Deze set is verkrijgbaar in Photopolymeer hetgeen het over elkaar heen stempelen stukken gemakkelijker maakt. De derde laag is afgedrukt met Soft Suede. Je ziet dat je hier niet perse op de millimeter hoeft te werken. Zit je er een beetje naast dan geeft dat niet. De label heb ik is een ge-emboste vorm die ik vervolgens heb uitgeknipt. En voor de versiering heb ik de Artisan Embellishment Kit gebruikt. Het rozen lint is toch zo geweldig! En zie je de knoopjes op de foto? Zijn ze niet yummie?




Mijn kaart bestaat uit Stampin' Up! Materialen maar ik heb ook iets gebruikt wat wij niet in het assortiment hebben. Weet jij wat dat is? Vertel het in je reactie! Ik verloot deze keer de set Lotus Blossom onder de mensen die hebben gereageerd. 
Volgende week vertel ik jullie wie deze prachtige stempelset heeft gewonnen. 

Ik wens je een fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien als ik een kaartje of blogpostje heb geplaatst.

Built for Free Using: My Stampin Blog

6 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtige achtergrond.

ilse zei

Een hele mooie kaart en mooie kleuren. Zijn misschien de roosjes van Noor gebruikt? groetjes van Ilse.

patricia zei

De roosjes zijn niet van stampin up, maar wat een mooie kaart. En nog bedankt voor t toevoegen op fb gisteren. Grtjes patricia den breems

Jacqueline DH zei

Het bruinige roosje is een extra toevoeging. Mooie kaart, dat rozenlint is gaaf!

Groetjes
Jacqueline

Marja Sch zei

Hi carmen het kant en de roosjes zijn niet van stampin up. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt met de lotus bloem. Natuurlijk zou ik graag de gelukkige zijn. Veel stempel plezier. Gr Marja

walchowDesign zei

beautiful stamping with this lotus flower, Carmen! I think the pink flower is not from SU.