Pages

zondag 4 januari 2015

Nog een paar nachtjes slapen...

Het is bij na zo ver! De lancering van onze voorjaar/zomer catogus. Ik kan niet wachten om de nieuwe producten aan jullie te laten zien! Ik vertelde dat ik als demonstratrice al eerder spulletjes kon bestellen en ik ben volop aan het kijken, voelen en uitproberen. Onderstaand kaartje heb ik gemaakt met een super coole maskeer mal en deze gaat op de bus naar een lieve collega die er toevallig ook mee aan de gang is gegaan. 


De dame komt uit de set 'In This Togheter' en het afdrukje is ingekleurd met Blendablities. Voor het zonnige effect heb ik de sponstechniek toegepast met de mal. Ik heb het kaartje verder versierd met sterretjes voor wat 'dash' en een bannertje met een Nederlandse tekst. 

De Nederlandse teksten houden we er nog even in want er komt een derde set aan! Te gek toch!

Leuk dat je bent langs geweest! Fijne zondag!

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Schitterend kaartje in leuke kleuren!!
Heb je mijn nog ontvangen??

Elizabeth zei

Moet natuurlijk zijn mijn email met bestelling. Ik was weer te vlug.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ooooooooooo, ik ben die lieve collega!!! Bof ik even. Wat een schitterende kaart!!! Ik ben er heel blij mee hoor, dikke kus, lieve schat! En wat kun ij toch kleuren....*kwijl*